افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

سرگئی کیسلیاک :هیچ جنگ سردی میان روسیه و آمریکا در جریان نیست

سفیر روسیه در آمریکا گفت هیچ جنگ سرد تازه‌ای میان روسیه و آمریکا در جریان نیست.
ادامه مطلب ...

چهار کارمند گمرک به اتهام فساد اداری بازداشت شدند

عزیز الله هجران دادستان تحقیق جرایم فساد اداری دادستانی استیناف هرات، گفت: این چهار تن چند روز قبل از سوی ریاست امنیت ملی هرات در حال رشوه ستانی بازداشت و روز سه شنبه پرونده های شان به دادستانی تحقیق جرایم فساد اداری دادستانی استیناف هرات فرستاده شده است.
ادامه مطلب ...

بایدن: برای مقابله با داعش پاسخ‌هایی فراتر از زور مورد نیاز است

معاون رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید مقابله با گروه تروریستی داعش به اقداماتی فراتر از زور نظامی نیاز دارد.
ادامه مطلب ...

خدمت بزرگ داعش به کفار غرب

به نقل از پایگاه خبری افغان نیوز در تحلیل روز جدید خود ، داعش را منجی غرب و اسرائیل اعلام کرد ، تحلیل گر و کارشناس منطقه در تبیین خدمات داعش به غرب گفت : واقعیت این است که گروه داعش قبل از اینکه خطری برای غرب باشد ، مسلمانان و کشورهای مسلمان را هدف قرار داده است ، اگر حملات داعش علیه کشورهای مسلمان نبود ، امروز غرب با توجه به بیداری اکثر مسلمانان ، در این مراکز نفتی و بازارهای پرسود جایی نداشت ، اسرائیل نمی توانست سیاست های توسعه طلبانه و شهرک سازی هایش را ادامه دهد .
ادامه مطلب ...

دبیرکل سازمان ملل متحد از آغاز آتش‌بس در منطقه دونباس استقبال کرد

در حالی که حدود یک سال از سقوط دولت «ویکتور یانوکوویچ» توسط معترضان مورد حمایت غرب می‌گذرد، مناطق شرقی این کشور همچنان شاهد درگیری‌های خونبار نظامی است. دولت جدید هم به رهبری «پترو پروشنکو» سرمایه‌دار اوکراینی معروف به سلطان شکلات با وجود پشتیبانی آمریکا و دولت‌های غربی، هنوز با مشکلات اقتصادی گسترده مواجه است.
ادامه مطلب ...