افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

آیا پژوهش لازم در مورد نامزد وزیران صورت گرفته است؟

حکومت جدید وحدت ملی، در صد روز نخست کاری اش ـ که دیگر حکومت ها موفق به عمل کردن بر برخی از تعهدهای انتخاباتی اش می گردند ـ حتی نتوانست کابینه و مدیرانِ ارشد سازمان های اداری(وزارت خانه ها) را گزینش کند. گرچند بینش و سطح تحلیل سیاسیِ جامعه رشد کرده و همه می دانستند که دلیل تأخیر و معرفی نکردنِ وزیران جدید، تقسیم قدرت بین دو تیم و اختلاف های سیاسی که احتمالا موجود است، می باشد، اما سران حکومت، علت امر را در گزینش چهره های متخصص، متعهد و کارآمد بیان می کردند.
ادامه مطلب ...

اتحادیه اروپا با همکاری ترکیه و کشورهای عربی طرح‌های ویژه ضدتروریستی تدوین می‌کند

اتحادیه اروپا روز دوشنبه از همکاری با ترکیه و شماری از کشورهای عربی بمنظور آماده‌سازی و ارائه طرحی ویژه در راستای مبارزه با تروریسم خبر داد.
ادامه مطلب ...

"طباطبائی" که خواب را از چشم اسرائیلی‌ها ربود، کیست؟

پایگاه خبری المختصر در گزارشی ابوعلی طباطبائی از فرماندهان ارشد حزب الله را هدف اصلی تهاجم رژیم صهیونیستی در قنیطره معرفی کرد و نوشت این فرد که خواب را از چشمان اسرائیل ربوده چه کسی است؟
ادامه مطلب ...

کودکان کارگر امروز به سرک آمدند

آمار رسمی منتشر شده از سوی وزارت کار و امور اجتماعی در اوایل ماه جوزای سال 1393، در افغانستان بیش از شش میلیون کودک کارگر وجود دارد.
ادامه مطلب ...

بازدید نماینده ویژه رییس جمهور از وزارت مخابرات

احمد ضیا مسعود نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب در بازدیدی از وزارت مخابرات با هیات رهبری این وزارت دیدار و گفتگو کرد.
ادامه مطلب ...