افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

برگزاری جشن مبعث پیامبر اکرم (ص) در مرکز اسلامی انگلیس

به مناسبت بیست وهفتم رجب، عید سعید مبعث خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص) عصر روز شنبه، مراسم جشنی در مرکز اسلامی انگلیس در لندن برگزار شد.

این برنامه که با حضور گسترده عاشقان و شیفتگان اهل بیت(ع) برگزار شد، شامل بخش های متنوعی از جمله نماهنگ های ویژه جشن مبعث و مولودی خوانی و مدیحه سرایی بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان، نیز در سخنانی در این مراسم، با تبریک عید بعثت خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی (ص)، این رخداد را نقطه عطفی در تاریخ بشر برشمرد که تمام تاریخ را دگرگون کرده است.

وی افزود: خداوند متعال بر بندگانش خصوصا برای مومنین منت نهاد و از میان آنها پیامبری را برگزید و متاسفانه از همان زمان مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) افرادی بودند که به دلیل بسته بودن چشم ، عقل و قلب شان نتوانسته این رخداد بزرگ را درک کنند و قدر پیامبر را بدانند.

حجت الاسلام و المسلمن محمدیان با اشاره به دشمنی ها و خرده گیری های کفار و یهودیان به پیامیر گرامی اسلام (ص ) اضافه کرد: خداوند از میان همین انسان های عادی انسان های بزرگی را برگزید و بیرون آورد و این هم نشانه عظمت خداوند و هم عظمت انسان است که می تواند این قدر، منزلت و قدر بیابد.

وی با تصریح بر اینکه مسلمانان بایستی قدر نعمت ها و داشته های خود را بدانند، گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) از جمله این نعمت ها بشمار می آیند.

پایان بخش این مراسم، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا بود.

به گزارش ایرنا، سایر مراکز اسلامی در انگلیس نیز عصر روز شنبه به مناسبت عید سعید مبعث خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص)، شاهد آیین های ویژه ای بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.