افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

کشف اسناد فروش نفت از سوی داعش

منابع سوری از موفقیت ارتش سوریه در بازگرداندن امنیت و ثبات به چند منطقه در حومه جنوبی قامشلی و ادامه حملات موشکی و خمپاره ای تروریست‌ها به مناطق مسکونی خبر دادند.

منابع سوری از موفقیت ارتش سوریه در بازگرداندن امنیت و ثبات به چند منطقه در حومه جنوبی قامشلی و ادامه حملات موشکی و خمپاره ای تروریست‌ها به مناطق مسکونی خبر دادند.

به گزارش جنوب نیوز؛  تلویزیون سوریه گزارش داد ارتش سوریه، ۹ روستا و مزرعه در حومه جنوبی قامشلی را به طور کامل تحت کنترل خود قرار داد و امنیت و ثبات را به طور کامل به آن ها بازگرداند.
کشف اسنادی برای اثبات فروش نفت از سوی داعش
پایگاه خبری النشره گزارش داد ارتش سوریه به اسنادی دست یافته است که فروش نفت از سوی گروه تروریستی داعش را اثبات می کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه همچنین چندین دستگاه تانکر متعلق به تروریست ها را که برای انتقال نفت مسروقه استفاده می کردند، منهدم کردند. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد چاه های نفتی جزل ۱ و جزل ۲ در معرض خسارت های جزئی قرار گرفته اند در حالی که انفجار سبب توقف عملیات استخراج نفت از چاه مزور شده است.

ادامه حملات تروریست های تکفیری به مناطق مسکونی
خبر دیگر اینکه، حمله تروریست ها به دو منطقه در شهر حلب، یک کشته و هفت زخمی به جا گذاشت.

به گفته یک منبع در پلیس حلب، یک زن بر اثر حملات موشکی و خمپاره ای تروریست ها به خیابان النیل و محله الجمیلیه شهر حلب کشته و هفت نفر دیگر از جمله دو کودک زخمی شدند.

این منبع گفت تروریست ها یک راکت به سمت محله بنی زید شلیک کردند که این موشک به ساختمانی در بازاری در خیابان النیل اصابت کرد که بر اثر آن یک زن به شهادت رسید و خسارت هایی هم به منازل مردم وارد شد.

این منبع افزود همچنین یک گلوله خمپاره به نزدیکی ساختمان اداره دارایی در محله الجمیلیه حلب اصابت کرد که به زخمی شدن هفت نفر از شهروندان از جمله دو کودک منجر شد، تروریست ها از محله بستان القصر دست به این حملات زدند.بیست و هشتم ماه گذشته میلادی هم یک کودک و یک جوان در حمله خمپاره ای تروریست ها به محله بستان کشته و ۲۲ نفر دیگر زخمی شده بودند.

۵۶ فرد مسلح در حومه دمشق تسلیم شدند

خبر دیگر اینکه یک منبع در استان حومه دمشق به خبرنگار سانا گفت ۵۶ فرد مسلح به همراه سلاح هایشان، خود را تسلیم دستگاه های ذیربط کردند تا به اوضاع آن ها رسیدگی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.