افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

نتانیاهو: جناح چپ در ایستادگی در برابر ایران ضعیف است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نطق انتخاباتی خود ضمن ضعیف توصیف کردن رقیب خود گفت، جناح که چپ نمی تواند در برابر ایران و حماس ایستادگی کند.

به نقل از تایمز او اسرائیل، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نطق انتخاباتی خود گفت، جناح چپ نمی تواند در برابر ایران ایستادگی کند.


" بنیامین نتانیاهو" در نطق انتخاباتی خود رقیب خود را ضعیف توصیف کرد و گفته است "جناح چپ نمی تواند از اسرائیل در برابر دشمنان که به دنبال نابودی آن هستند، دفاع کند. "


نتانیاهو در نمایشگاهی در تل آویو در اظهاراتی درباره جایگاه حزب لیکود در انتخابات آینده وعده داد در صورتی که حزب لیکود در انتخابات درهفدهم مارس بار دیگر پیروز شود، سیستم سیاسی رژیم اسرائیل را تغییر دهد و اصلاحاتی پیشنهاد کند که منجر به تشکیل دولت پایدار خواهد شد.


نتانیاهو در این نطق انتخاباتی خود گفت: لیونی رهبر حزب هاتنو و اسحاق هرزوگ رهبر حزب کارگر که اعلام کردند با یکدیگر در یک فهرست قرار دارند، می خواهند در برابر دشمنان اسرائیل تسلیم شوند.


نتانیاهو گفت: "آیا تزیپی و هرزوگ در برابر ایران خواهند ایستاد؟ در برابر حماس خواهند ایستاد؟ آنها در برابر فشار حتی برای یک ثانیه ایستادگی نخواهند کرد.آنها ضعیف هستند. آنها می خواهند تسلیم شوند."


نخست وزیر اسرائیل ادامه داد: این رویه جناح چپ از 20 سال تاکنون بوده است. جناح چپ درک نمی کند که کسانی هستند که می خواهند ما را بدون توجه به مرزهای ما نابود کنند.


نتانیاهو در سخنان خود گفته است در صورتی که بار دیگر در انتخابات برنده شود، پیشنهاد خواهد داد رهبر بزرگترین حزب به صورت خودکار کابینه جدید را تشکیل دهد. نتانیاهو پیشتر نیز چنین اصلاحاتی را پیشنهاد کرده بود.


هرزوگ در واکنش به سخنان نتانیاهو در گفتگو با کانال دو اسرائیل گفته است، نتانیاهو خود در رویارویی با حماس در جنگ غزه در تابستان گذشته ثابت کرده است که ضعیف است وبا واقعیت فاصله دارد.


هرزوگ گفت: مردم از این صحبت ها بارها شنیده اند اما وضع اقتصادی آنها همچنان بد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.