افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

نتانیاهو: سطح امنیت را بالا خواهیم برد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به افزایش حملات جوانان فلسطینی به شهرک‌نشینان صهیونیست گفت که سطح امنیت را در اراضی اشغالی بالاتر خواهد برد.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه در واکنش به افزایش حملات جوانان فلسطینی به شهرک‌نشینان صهیونیست گفت که سطح امنیت را در اراضی اشغالی بالاتر خواهد برد.

دیروز دو جوان فلسطینی با چاقو به شهرک‌نشینان در اراضی اشغالی حمله کردند و پیش از شهادت، تلفات جانی به صهیونیست‌ها وارد کردند؛ یک جوان فلسطینی در تل‌آویو یک سرباز اسرائیلی را با چاقو کشت.

بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در ادامه کنفرانس خبری خود در خصوص حملات روزهای اخیر در قلب سرزمین‌های اشغالی و خارج از نوار غزه و کرانه باختری گفت که «ریشه تروریسم را از داخل می‌خشکانیم.»

وی در تلاش برای ایجاد تفاوت میان فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی و هموطنان ساکن نوار غزه و کرانه باختری که در رسانه‌های صهیونیست با نام «عرب اسرائیلی» خوانده می‌شوند، گفت: «ای اعراب اسرائیلی، شما را خطاب قرار می‌دهم، تحت تأثیر تحریکات قرار نگیرید؛ شما شهروندان ما هستید و حقوق و مسئولیت‌های مساوی (با شهروندان صهیونیست) دارید.»

ساکنان قدس اشغالی و به خصوص فلسطینی‌های مستقر در بخش شرقی این شهر مقدس نسبت به تخریب خانه‌های خود و ساخت شهرک برای اسکان مهاجرین صهیونیست اعتراض دارند.

نتانیاهو در ادامه سخنان خود، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان را به باد انتقاد گرفت و با مسئول دانست وی به خاطر حمله «اعراب اسرائیلی» به صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی گفت: «متأسفانه ابومازن (محمود عباس) شریک مبارزه با تروریسم نیست، وی ثابت کرده که فرد بی‌مسئولیتی است، او به جای آرام کردن تنش‌ها، آتش آن را بیشتر می کند و دروغ‌پراکنی می‌کند.»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.