افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

رژیم صهیونیستی، تکمیل کننده طرح تروریستی در منطقه

اعمال جنایتکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در سوریه، کامل کننده ی طرح تروریستی است که سرنوشت منطقه را به بازی گرفته است.

به نقل از روزنامه "الوطن"؛ اشکال مختلف تروریسم در منطقه، از طریق مصائب و فجایعی که مستقیما، دنیای عرب را بحران زده کرده، کامل می شود؛ به گونه ای که ایادی خبیث تروریسم، در فلسطین اشغالی، سوریه، عراق، مصر، لبنان و یمن نفوذ کرده و دامنه آن در حال گسترش است.


این روند روبه رشد تروریسم، تاکید می‌کند که آنچه "بهار عربی" نامیده می شد، به توطئه‌ای فراگیر تبدیل شده و غرب استعمارگر، با حمایت از آن، سعی دارد، نقشه ی جدیدی برای منطقه ترسیم کند که رژیم صهیونیستی را مامور آن کرده است؛ بنابراین، دم زدن از حقوق بشر، آزادی و دموکراسی تنها بهانه ای است برای توجیه دخالت، تجاوز و توطئه که ویرانی زیرساخت ها، تخریب شاکله ی فکری، فرهنگی و هوشیاری شهروندان عرب را از طریق نزاع عربی _اسرائیلی و ماهیت رژیم صهیونیستی به عنوان رژیمی اشغالگر ونژاد پرست توسعه طلب و نیز از طریق تهاجم فرهنگی مورد هدف قرار داده است.


متاسفانه، این جنگ ویرانگر، سطح گسترده ای از امت عربی را دربر گرفته و بر فرهنگ و تفکر و اخلاق آن ها، نفوذ کرده است، به گونه ای که از آنها لشکری علیه میهن و هموطنان خودشان و هم پیمانانی برای دشمنان منطقه ساخته اند و با الهام گرفتن از والیان خود، به حرکت های تروریستی و ویرانگری علیه میهن خود، نامهایی را اطلاق می کنند، کشتار و ویرانگری خود در عراق و سوریه را حرکتی انقلابی و اسلامی توصیف می کنند و اقدامات نژادپرستانه، تروریستی، جنایتکارانه و تجاوزات غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را دفاع از خود و مبارزه با تروریسم می نامند.


این مغلطه کاری بسیاری از جوانان و روشنفکران را فریب داده است، به گونه ای که از درک این حقیقت  عاجزند که ماهیت کشتار، ویرانگری، تروریسم و نژادپرستی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، با ماهیت اعمال جنایتکارانه توسط گروه های تروریستی در سوریه، عراق، یمن، لبنان و... هیچ تفاوتی ندارد؛ این امر به موفقیت غرب استعمارگر در تثبیت پایه های رژیم اشغالگر صهیونیستی و تضمین بقای آن در منطقه، بسیار کمک کرده است و متاسفانه این تهاجم غربی به جایی رسیده که در چاچوب دست یابی به الگوی جدیدی برای تسلط بر منطقه، اختلافات طائفه ای و مذهبی را در میان امت اسلامی برانگیخته است.


براین اساس، مشخص می‌شود که اعمال جنایتکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در سوریه، کامل کننده طرح تروریستی است که سرنوشت منطقه را به بازی گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.