افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

بیش از ۱.۷ میلیون اسرائیلی زیر خط فقر زندگی می‌کنند

گزارش سالانه موسسه بیمه ملی رژیم‌صهیونیستی نشان می‌دهد بیش از 1.7 میلیون نفر از ساکنان فلسطین اشغالی زیر خط فقر به سر می‌برند.

به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، گزارش سالانه موسسه بیمه ملی اسرائیل منتشر کرده نشان می‌دهد بیش از 1.7 میلیون اسرائیلی زیر خط فقر به سر می‌برند.

آماری که امروز منتشر شده، مربوط به سال 2012 است. این ارقام نسبت به سال 2011 حدود 0.5درصد افزایش نشان می‌دهد. تعداد سالمندانی هم که زیر خط فقر زندگی می‌کنند، نسبت به سال پیش، 3درصد رشد داشته است.

«آیزاک هرتزوگ» رئیس حرب کار و رهبر مخالفان کابینه ائتلافی رژیم‌صهیونیستی از این آمار انتقاد کرده و گفته است فقر اسرائیل را در معرض تهدیدی راهبردی قرار داده است.

وی در این مورد می‌گوید: گزارش سالانه فقر موسسه بیمه ملی که امروز به "رئیس‌جمهور" ارائه شد، تصویری متفاوت ارائه می‌دهد که در آن خانواده‌های بیشتری با وجود کار کردن پدر و مادر خانواده، از گذران زندگی خود ناتوانند و زیر خط فقر می‌روند.

هرتزوگ با انتقاد از بی‌برنامگی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر برای مبارزه با فقر، گفته است در دوره نخست‌وزیری نتانیاهو هزاران خانواده از طبقه متوسط به زیر خط فقر رفته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.