افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

افغانستان من

اخبار مربوط به افغانستان

سرمربی تیم ملی: ما یک تیم جوان و حرفه‌ای داریم/ قهرمانی در جنوب آسیا دور از دسترس نیست

یوسف کارگر با بیان اینکه ما خوشبختانه یک تیم جوان و کاملا حرفه‌ای در اختیار داریم و می‌توانیم در رقابت های جنوب آسیا قهرمان شویم، گفت: برد ما در برابر پاکستان زنگ خطری برای کشورهای حاضر در رقابت های جنوب آسیا است.

تیم ملی فوتبال افغانستان پس از شکست پاکستان درکابل، اکنون چشم به قهرمانی در رقابت های فوتبال جنوب آسیا دوخته است .

قراراست ملی پوشان کشور تا هشت روز دیگر برای شرکت در رقابت های فوتبال قهرمانی جنوب آسیا رهسپار نپال شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور پیروزی سه صفر افغانستان در برابر پاکستان را زنگ خطری برای کشورهای حاضر در رقابت های جنوب آسیا می داند.

این درحالی است که تیم ملی فوتبال کشور برای دومین بار پاکستان را در حضور بیش از هشت هزار تماشاگر در کابل شکست داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور گفته است که اکنون افغانستان یک تیم ملی کاملآ جوان در اختیار دارد و با داشتن بازیکنان فنی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی کشورهای جنوب آسیا می داند.

یوسف کارگر در ادامه گفت: ما اکنون تیمی کاملآ جوان داریم و افغانستان در رقابت های جنوب آسیا یکی از تیم های فینالیست است و ما تلاش می کنیم تا این بار جام قهرمانی این رقابت ها را بدست آوریم.

درهمین حال ملی پوشان فوتبال کشور حمایت دولت و بازرگانان را در روحیه دادن به ورزشکاران و پیروزی های بهتر تیم ملی کشور در رقابت های بیرون مرزی اثر گذار می دانند.

«مصطفی معروفی» گفته است که اگر ملی پوشان ما از سوی دولت و بازرگانان حمایت مالی شوند و بر روی این این ورزشکاران سرمایه گذاری شود ما در آینده نزدیک کشورهای قوی را شکست خواهیم داد.

تیم ملی فوتبال کشور باپیروزی در برابر پاکستان در کابل به دولت مردان ثابت کردند که اگر بر ورزشکاران کشور سرمایه گذاری شود این ملی پوشان در آینده کشورهای ابرقدرت ورزش در جهان را شکست خواهند داد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.